Segítség a rendeléshez

-A kosárba összegyűjtheted a megvásárolni kívánt árut. 
Bármely terméket egy kattintással betehetsz. 

-A kosarad tartalmának összege az első áru kosárba tétele után folyamatosan látszik a jobb oldali kis ablakban. A részletes kosár tartalom csak az "indulás a kasszához"  gomb megnyomásával nézhető meg, addig csak a kosárba tett áruk darabszámát és a teljes összegét láthatod.

-A kosárból bármikor bármelyik árucikket kiveheted (mintha visszatennéd a polcra), vagy akár egy kattintással ki is ürítheted, akkor, ha a kosár oldalra beléptél.

-A rendszeres vásárlóink itt a kosárban, közvetlen az áruk felsorolása alatt, a zöld mezőben láthatják a levásárolható hűségpontjaikat.  

-Ha akarod, folytathatod a vásárlást, vagy befejezheted a szállítási és a fizetési módok választásával.

-Ezek után kattints a "Tovább a rendelés összesítéséhez" majd a "Megrendelem" gombra kattints, és máris megrendelted az általad kiválasztott árukat. Ekkor a raktáron lévő árukból a számodra lefoglalja a rendszer a te áruidat.

-Az összegyűjtött árucikkek addig nincsenek lefoglalva a számodra, amíg a megrendelés nincs leadva.

-Négy fizetési mód közül választhatsz: 

  • Bankkártyával, interneten való fizetésre alkalmas kártyával
  • PayPal rendszerében dombornyomású bankkártyával
  • Átvételkor, készpénzben (extra költséggel jár, utánvétköltség)
  • Előreutalással a bankszámlaszámunkra

A megvásárolt árucikkeket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk Neked, partnerünk, a GLS futárszolgálattal, illetve az összes Csomagpontra. Remeteszőlősön a telephelyünkön van átvételi lehetőség (lásd "szállítás" menüpontot).

Általában 1-4 munkanapot merünk megígérni, mint szállítási határidőt. A kézbesítő nappal dolgozik, bátran adj meg a munkahelyi szállítási címet, legtöbben így tesznek.

Rendelésedről minden esetben visszaigazolást kapsz, amennyiben a rendelésedben hibát észlelünk kollégánk a lehető leghamarabb felveszi Veled a kapcsolatot az általad megadott telefonszámon, vagy e-mail-ben.